Namjenske nadogradnje

Termoizolacijski paneli i obloge se izrađuju od visokokvalitetnog izolacijskog i strukturnog Corafoam materijala sa laminatnim kompozitnim oblogama proizvedenim prema potrebi kupca. UV su stabilni, kiselootporni i vatrootporni, te su kao takvi jednostavni za održavanje i izuzetno pogodni u prehrambenoj industriji.

 

Komore

Standardna ili više režimska komora za različite temperaturne režime. Osim što mogu služiti za prijevoz svih roba, koriste se za prijevoz voća i povrća, cvijeća, visećeg mesa, te svih vrsta duboko smrznutih proizvoda. Roba koja se prevozi u ovoj vrsti nadogradnje je zaštićena od svih vanjskih utjecaja kao što je prašina, vlaga, mirisa te izrazito visoke ili niske temperature. Ovisno o zahtjevu kupca i vrsti prevožene robe, na vanjskih +40C, unutrašnja temperatura ovisno o rashladnom uređaju može biti čak 80C niža. Dimenzije prema zahtjevu. Vrata dvokrilna ili jednokrilna s različitim opcijama širine i visine. U unutrašnjosti LED rasvjeta.

Termoizolacija furgona

Izolacijski materijal za ovakvu vrstu nadogradnje ima vrlo veliku mogućnost oblikovanja, što u konačnici predstavlja maksimalni utovarni prostor. Izolacija je napravljena bez termo mostova te je u potpunosti hermetički odvojena kako od putničkog, tako i od vanjskog prostora. Prednosti ove vrste izolacije su očuvanje kvalitete prevožene robe, te jednostavno pranje i održavanje utovarnog prostora.

Prijevoz pokojnika

zadnja-otv 1 4

Prednosti ove nadogradnje je mogućnost prijevoza dva pokojnika i adekvatan prostor za smještaj alata.  Utovarni prostor podijeljen je u dvije razine, na način koji podrazumijeva poseban prostor za prijevoz dva pokojnika sa rasvjetom i prikrivenom ventilacijom i dodatnu cjelinu za smještaj pogrebnog alata koji se nalazi u prostoru ispod. U glavni utovarni prostor moguće je dodatno ugraditi, a ovisno o potrebi i želji kupca i posebne vodilice u podu nadogradnje za lakšu manipulaciju, te vješalice za slaganje vijenaca.

zadnja-mala-otv IMG_5167 IMG_5169

Pomoćni tovarni prostor je zapravo međuprostor između tvorničkog poda i razdjelnice od glavnog tovarnog prostora koja je postavljena na visinu od cca 300 mm. Također mu je moguće prići kroz zadnja i bočna vrata, odnosno vratašca u konstrukciji, a opremljen je i s dva rasvjetna tijela nužna za korištenje prostora tijekom uvjeta slabije vidljivosti ili noći.

Prijevoz mesa

U strop se ugrađuju posebni sustavi za prihvat kuka za viseće polutke. Zbog zahtjeva znatno veće nosivosti stropni i bočni paneli dodatno se pojačavaju.

Kiperi

Ovisno o pripremi šasije, moguće je naknadno ugraditi i hidrauličnu električnu pumpu koja pogoni kiper nadogradnju.
Kipanje može biti u sve tri strane.

 

Sanduk s ceradom

Protuklizni pod izrađen je od višeslojne drvene vodonepropusne ploče i presvučen zaštitnim protukliznim fi lmom. Alke za vezanje tereta integrirane su u čelični okvir poda.
Čelična pomoćna šasija antikorozivno je zaštićena.
Cerada ovisno o zahtjevu kupca može biti standardna ili roll cerada.

Prijevoz pića

Izrađeno od aluminijskih panela. Stranice se otvaraju bočno (gornja se podvlači pod krov, a donja se preklapa na bočne strane vozila).
Pod je drveni, vodootporan, a zadnja strana može biti izvedena sa ili bez utovarne rampe.

Prijevoz cvijeća

Izgrađeno od pojačano izoliranih kompozitnih sedvič panela s izvedenim policama i led rasvjetom u cijelom vozilu.
Pristupne stepenice.

Prijevoz vozila

Cjelovita izrada i po potrebi produženje originalne šasije vozila. Navoz za prijevoz jednog automobila (razne izvedbe podnih površina) i vitlo – elektro ili hidraulično pokretano.

Prijevoz žive stoke

Aluminijska konstrukcija s tri nivoa (prvi je fi ksan, a druga dva su pokretljivi) i protukliznim podovima. Stražnja i bočna vrata, te stražnja utovarna rampa presvučena alu rebrastim limom.
Unutar pojedinih nivoa su ugrađene pregrade, ventilacija i sustav za napajanje stoke vodom.

Splash Cargo – prerada osobnog u teretno vozilo

Suzukijev šarmantni minimonovolumen moguće je praktično i logično preraditi u rasni mali dostavni automobil.

Prerada podrazumijeva izradu i montažu pregradne stijene, izradu i montažu drvene podnice sa gumenom oblogom, te atest u Centru za vozila Hrvatske sa svom pripadajućom dokumentacijom. Ukupna cijena je 5.000 kuna s uključenim PDV-om, a nakon nadogradnje i atestiranja novo teretno vozilo ima slijedeće dimenzije tovarnog prostora: d/š/v – 1160/1330/1180 mm, te nosivost od 465 kg.

škojo grupa