Šest novih Sprintera za Mlinar, s pekarskim UNIOBOX nadogradnjama

Predstavnici najveće hrvatske pekarske industrije Mlinar preuzeli su šest novih Mercedes-Benz Sprintera opremljenih specijaliziranim Unibox nadogradnjama namjenski osmišljenim i razvijenim u pogonima tvrtke Automobili Škojo.

Tri modela Sprintera 516 CDI (163 KS) opremljena su termokomorama za kombinirani prijevoz (vanjska dužina 4500 mm) s dvostrukim zadnjim i jednostrukim bočnim vratima, te s unutrašnjom rasvjetom koja se kontrolira iz vozačke kabine. Vozila su opremljena Thermo King uređajima za hlađenje s trostupanjskim određivanjem kapaciteta hlađenja.

Ostala tri modela Sprintera 316 CDI (163 KS) opremljena su termoizolacijskim komorama za prijevoz kruha (vanjska dužina 3665 mm) s dvokrilnim zadnjim i bočnim vratima, također s unutrašnjom rasvjetom kontroliranom iz vozačke kabine.

Inače, Mercedes-Benzov Sprinter je prije nešto više od godinu dana nagrađen kao “Pekarski Van godine” (Specijalizirani njemački časopis ‘Backjournal’) u kategoriji dostavljača velikog kapaciteta.

Prerade Sprintera za potrebe pekarske industrije postale su specijalnost osječkog Uniboxa, odjela Automobila Škojo zaduženog za izradu posebnih izvedbi dostavnih vozila. Od ovakvih se vozila traži da zadovolje nekoliko vrlo značajnih kriterija o kojima ovisi funkcioniranje pekarskog sustava. Bez obzira radi li se o transportu smrznutih poluproizvoda ili o gotovim pekarskim proizvodima važno je da transport što kraće traje, vozilo mora biti okretno i imuno na gradske gužve dok istovremeno njegov kapacitet mora zadovoljavati ekonomske računice proizvođača. Ponekad je teško pomiriti sve zahtjeve, no Sprinter je optimalno rješenje.

Sprinteri su među vozačima omiljeni zbog lake upravljivosti i preglednosti, a među vlasnicima zbog male potrošnje i pouzdanosti. S obzirom na bogatu ponudu modela i motora nebrojene su mogućnosti kombiniranja i sklapanja najbolje konfiguracije za određenu vrstu dostave.

Osim što su najštedljiviji u klasi po potrošnji goriva, Sprinteri su najštedljiviji i po troškovima održavanja i servisnim intervalima podignutim na 60.000 kilometara. U unutrašnjosti nude obilje detalja i sustava preuzetih iz Mercedesovog bogatog osobnog programa, pa su vozačke kabine zapravo ugodna i udobna radna mjesta.

škojo grupa